söndag 25 oktober 2015

Att ha ett liv vid sidan om bloggen

Hej igen allesammans!
Har vart så otroligt mycket att göra på jobbet, två st projekt tar slut iprincip samtidigt så har jobbat över en del och vart helt slut när jag kommit hem så att skriva här har blivit lidande, men om ungefär en vecka är projekten slut så då kan jag börja lägga lite energi här igen!

Har hänt en del hemma, bland annat har jag och min sambo lyckats enas om en tapet till matrummet!
Jag valde ut en massa favoriter och sen valde han en bland dom, och den blev en underbar skapelse från Cole & Son!

(Bild från engelskatapetmagasinet.se)
Tapeten är beställd, så nu är det bara att hålla ut 2 veckor tills att den anländer! Behövde dessutom bara 4 rullar till hela rummet eftersom att endast övre delen av väggen ska ha tapet så kändes lyxigt att kunna titta på lite dyrare tapeter, nu när man för en gångs skull inte behövde så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar