onsdag 28 oktober 2015

Att ha gäster, Rum 2, Del 1

I helgen var sambon iväg och firande sin 25-års dag med sin vänner, så jag passade på att röja ut sista rummet i gästhuset och har fungerat som kaotiskt förråd ett tag. När sambon är hemma vill man ju hellre göra roliga projekt, så passade perfekt att göra det här när han var borta.

Så här såg det ut när typ när jag började, KAOS!

Och efter ett par timmar, ber om ursäkt för den suddiga bilden, tog en printscreen från en video:
Så det som är kvar där inne nu är sådant som vi ska ha kvar tills att vi gör iordning det här rummet, vilket kommer bli som ett litet "vardagsrum" till gästerna med en liten TV med DVD och en bäddsoffa i fall vi får mycket gäster och behöver mer platser än de två gästsängar vi har i dagsläget.

Sen är det lite saker kvar som jag ska försöka ge bort/sälja så fort som möjligt så man blir av med det, så är man i behov av gardiner, tavla, kattmöbler, glasdörr till en Billy-bokhylla, lampor, vinställ, galgar så hör av er! Annars åker det till någon loppas som vill ta emot det tänkte jag.

Dock så var min hjälpreda inte särskilt mycket till hjälp, kröp in och värmde sig i den galla gäststugan under alla täcken 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar