fredag 18 december 2015

Att renovera matrum, Före & Efter-special!

Matrummet är färdigt!
Kan man åtminstone inbilla sig... Elen är inte klar, taklampan ska flyttas, ny matta och gardiner inhandlas.
Men ändå! Nu kan jag inte hålla mig längre, så här kommer Före & Efter-bilder!

MÄKLARBILDENBILD MAMMA TOG PRECIS NÄR JAG FÅTT NYCKLARNA

HUR RUMMET SÅG DAGEN INNAN VI BÖRJADE RIVA UT ALLT 
HUR RUMMET SÅG DAGEN INNAN VI BÖRJADE RIVA UT ALLT  
HUR RUMMET SÅG DAGEN INNAN VI BÖRJADE RIVA UT ALLT 

!EFTER-BILDER!
BORDET har sambon byggt, STOLARNA är från Chilli och mattan köpt på auktion. Mattan ska dock flytta in i vardagsrummet och så ska vi ha en ny matta här inne för den är lite för liten
HYLLAN men sektionen närmast murstocken står på hjul och kan flyttas när sotaren kommer
  KRONHJORTEN är sambons jakttrofé och URNORNA på golvet är present från pappa och kommer från Newport
 Målat mil av LISTER känns det som, men är pricken över i i detta rum
 Även hyllan har smyckats med dekorlister både på fram på hyllan, varje hyllplan samt gavlarna
 TAKLAMPAN har jag ärvt från farmor
 Mamma piffade till rummet med en ORKIDÉ
URNAN är fyndad i loppisgrupp på Facebook, VASEN har jag hittat på Stadsmissionen, GLASUNDERLÄGGEN är present från lillebror, ADVENTSLJUSSTAKEN Midgård i gjutjärn är present från sambons föräldrar och KATTUNGARNA har vi köpt själva <3
Golv: Byggmax

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar