tisdag 1 december 2015

Att skicka julkort, Del 1

Såhär om dagen spanade jag in mataffärens utbud på julkort, inte jätteexalterande direkt, men så tänkte jag att jag gör minsann egna istället!
(Bilder från Pinterest)

Scrollat igenom Pinterest efter inspiration och det finns så mycket fina julkort som folk har pysslat ihop! Och det hade man ju kunnat gjort om man hade bara ett par julkort att göra eller hur mycket tid som helst.
Men så hittade jag på Panduro att de har färdiga kit att göra julkort av, som är riktigt fina dessutom så jag beställde hem 3 set, så lite pyssligt blir det i alla fall, ska bli supermysigt med lite julmusik i bakgrunden.

Beställde även hem lite saker att dekorera dörrkransarna med som ska sitta på uthusen.
(Bild från Pinterest)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar